Skip to content

dubbele cijfers

2 mei 2007

Er is weer een jaar voorbij, het is weer zover: mijn verjaardag. Vandaag is het de beurt aan de 33. Goh, het schiet al aardig op.😉 Vorig jaar was het al bijzonder om jarig te zijn met een zwangere buik, maar nu is het helemaal speciaal. De eerste verjaardag die ik samen met Verel kan vieren. Hopelijk komen er nog heel veel meer. Uhm… verjaardagen dan. Qua kids mag het op een hand te tellen blijven.
Een kleine nadeeltje aan mijn verjaardag… ik ben niet vrij vandaag. Ik moet gewoon om half 9 op mijn werk zijn. Maar da’s niet zo heel erg, hoor, want verder ben ik deze week wel vrij en vrijdag gaan we lekker een weekje op vakantie.

3 reacties leave one →
  1. 2 mei 2007 18:07

    Hoi hoi,
    Ik zag op het racoon forum dat je jarig bent vandaag. Dus ik kom even langs om je te feliciteren. Bij deze:
    Gefeliciteerd!
    groetjes,
    Karin

  2. 2 mei 2007 22:43

    he leuk, zo’n felicitatie uit een toch enigszins onverwachte hoek. goh, joh, staat mijn verjaardag nog steeds daar op het forum? verbazend. maar wel leuk.

  3. 5 mei 2007 00:45

    alle verjaardagen van iedereen die er lid is en ooit z’n verjaardag heeft ingevuld staan in de kalender van het forum… tja is best wel eens grappig🙂

Geef een reactie

