Skip to content

toch maar niet

31 mei 2007

Maandag op Elastiek had ik de posters al zien hangen. En een tijdje teurg had ik er op StuBru ook al over gehoord. Hooverphonic bestaat 10 jaar en ter ere daarvan spelen ze momenteel integraal hun eerste album. Zo ook woensdagavond in Mezz, Breda. Hmmm, daar wilde ik wel naartoe. En na een kl*te verlopen dinsdag had ik besloten om idd te gaan.
Lief zou thuisblijven, dus een maatje gevraagd. Die besloot toch niet mee te gaan en na een dagje werken ben ik toch ook maar thuisgebleven. Maar wel met een goed alternatief!
Eerst naar de vaste klanten uitverkoopavond van de Woodpecker, waar we een paar héle leuke kleertjes voor Verel hebben gekocht. En daarna heb ik ruimte gemaakt om mijn creahoekje in te gaan richten. Eindelijk!!! Het bureautje heeft zijn plekje, plannen zijn gemaakt voor potjes, doosjes en andere opbergvakjes. En vandaag kan ik iig al lekker op mijn eigen plek gaan zitten frutselen.

No comments yet

Geef een reactie

