Skip to content

steuntje

3 juli 2007

Al een aantal maanden ben ik nu in therapie. Het gaat goed. Er zijn al aardig wat gesprekken geweest en ik ben al heel wat minder depressief dan in september. Maar de laatste tijd kwam ik niet verder. Er zat geen verbetering meer in. Ik had zelfs het gevoel dat ik weer terug zou vallen. Het was alsof ik al een hele lange gang heb afgelegd, maar het drempeltje naar de volgende kamer niet kan nemen.
De therapeute adviseerde me daarom een afspraak te maken met de psychiater. En nu heb ik een antidepressivum voorgeschreven gekregen. Gedeeltelijk op eigen verzoek, want ik merkte dat ik heel nodig een extra steuntje nodig had. Het duurt wel een paar weken voor de tabletjes gaan werken. Voorlopig ben ik er behoorlijk misselijk van, maar volgens de bijsluiter moet dat met een paar dagen overgaan.

2 reacties leave one →
  1. 23 juli 2007 17:28

    Wat vervelend allemaal! En die medicatie klinkt niet lekker! Is de misselijkheid intussen al beter???

  2. 23 juli 2007 20:41

    @miriam: de misselijkheid was gelukkig alweer snel over en de medicijnen beginnen nu ook hun werk te doen.

Geef een reactie

