Skip to content

goed fout

6 juli 2007

Het is ws helemaal niet slim dat ik eerlijk voor uitkom, maar ik vind Brabant Party leuk! Niet alle artiesten zijn geweldig, maar het is zo lekker kneuterig. En de liedjes zingen lekker makkelijk mee. Neem nou de Gebroeders Ko… verre van intelligente of creatieve of briljante muziek, maar wel heerlijk om op mee te lallen. Op dit moment komt Denny Christiaan weer eens voorbij. Hij heeft een hoop oude songs onder het stof vandaan gehaald en er een meldey van gemaakt. Wah…kan het bijna woordelijk meezingen.🙂
Een aantal jaar geleden zou ik echt liever mijn hoed op hebben gegeten, dan mee te deinen op hollandse muziek. Maar nu maakt het me niks meer uit. Ik dein, swing, lal, zing lekker mee in mijn moerstaal. Ik hoef het niet de hele dag te horen en ik ga 10x liever naar Lowlands dan het Hollandse Hits festival. Maar zo op z’n tijd vind ik een smartlap best lekker.

No comments yet

Geef een reactie

