Skip to content

meer uren

17 juli 2007

Vandaag ben ik voor de verandering gaan werken. Om de vakanties van collega’s op te vangen, ga ik vier weken lang ook op dinsdag werken. Dat zijn 7 uren bovenop mijn normale 20 urige werkweek. En nu kan ik eindelijk eens tegen mijn collega’s zeggen: “tot morgen”, want normaal werk ik om de andere dag.
Het is wel even aanpoten, want 3,5 dag aan de slag is heel wat meer als 2,5…vind ik. Maar na vandaag zijn er nog maar 3 dinsdagen te gaan. Zeker niet onoverkomelijk dus.
En Verel vindt het ondertussen prachtig om door haar tante en opa en oma opgevangen te worden. Die geniet vooral van de extra aandacht.

2 reacties leave one →
  1. 21 juli 2007 15:09

    Hoi Petje! Via je berichtje op de site van Daniëlle kwam ik weer eens op jouw site kijken. Ik was heel benieuwd hoe het met Verel gaat, maar dat is goed te zien op de foto’s! Wat een heeeeerlijke meid! Hoop dat het jullie goed vergaat!

  2. 23 juli 2007 17:22

    Fijn dat Verel lekker naar haar opa, oma of tante kan als jij werkt!! Maar straks lekker weer de dinsdagen vrij dus!!
    Verel is trouwens een mooie meid zeg!! En wat wordt ze alweer groot!! Geweldig!

Geef een reactie

