Skip to content

strepen

27 juli 2007

Er moeten eindelijk eens een aantal kilo’s af!
In de zwangerschap was ik niets overdreven aangekomen en na Verels geboorte was ik die extra kilo’s ook weer zo kwijt. Heel prettig was het om ze snel weer terug op mijn oude gewicht te zitten.
Maar toen kwam die depressie opzetten… en zocht ik troost en afleiding in eten. Da’s niet goed. En dus ben ik inmiddels weer zo’n 5 kilo zwaarder. En ik was al bepaald geen licht veertje.
Voordat ik zwanger werd woog ik ergens tussen de 80-82kg. Met een lengte van 1.63m is dat al teveel. Nu schommelt het op de weegschaal rond de 86kg. En nu is het echt veel teveel. Daar ga ik iets aan doen. Want ik heb er weinig aan om aan mijn depressie te werken, om mijn zelfbeeld op te krikken, als ik me vervolgens voor mijn figuur schaam. Dat denk ik al wat langer, maar gisteren kwam ik toevallig in aanraking met het streep-je-slank-programma. Geen gekke guru’s, geen crashdieet, ook geen shkaes ofzo, maar een gedegen programma waarmee je normaal kunt blijven eten.

No comments yet

Geef een reactie

