Skip to content

weekend-uitspatting

12 augustus 2007

Ik ben nu 2,5 week bezig met mijn streepjes-afval-programma. Ik ben inmiddels zo’n 2kg kwijt. Het gaat niet echt superhard, maar dat hoeft ook niet. Het gaat er juist om dat ik langzaamaan wen aan een gezonder eetpatroon. Zodat ik straks niet alleen een paar maatjes slanker ben, maar dat ook blijf.
Om het vol te houden probeer ik doordeweek heel goed op de kcal te letten, maar in het weekend laat ik de teugels wat vieren. Tapas eten met vrienden, snacken tijdens een uitje, gewoon niet te streng zijn. Want afentoe uitspatten moet kunnen.

No comments yet

Geef een reactie

