Skip to content

buzzen

19 oktober 2007

Enigszins aarzelend heb ik me enige tijd geleden aangemeld. Op het log van Daniëlle had ik gelezen hoe ze lekker snoepjes mocht proberen. Jammie! Nieuwe snoepjes, er ‘reclame’ voor maken, dat leek me wel leuk.
Het duurde nog even voor ik de site op ging zoeken en me inschreef. Daarna was ik ook nog niet echt actief aan het buzzen… maar inmiddels begint de buzz-bug meer grip te krijgen. Het scheelt natuurlijk ook wel als je over een paar aansprekende onderwerpen je mening mag geven. Zoals een uitnodiging om te laten weten wat ik van muziek vind, wat voor invloed muziek op mijn leven heeft en of ik veel muziek bezit. Leuk!
Vandaag kwam een voorproefje van het nieuwe boek van Leo Blokhuis. Na het succesvolle “Grijsgedraaid” (wat uiteraard bij ons in de kast staat) komt hij nu weer met een boekje vol plaatjes, muzikale wetenswaardigheden en lijstjes. En Leo zou Blokhuis niet zijn als er niet een mooi cd’tje bij het boek zou zitten. Want hij zal nooit een mogelijkheid voorbij laten gaan om zijn muzikale kennis te illustreren met fragmenten.
Het eerste item staat dus alvast op ons verlanglijstje voor de goedheiligman….

One Comment leave one →
  1. Joke permalink
    20 oktober 2007 12:22

    Ik heb net je enthousiaste rapportje gelezen , op de Exchange en ben dus ook even een kijkje gaan nemen op jouw log. Erg leuk gedaan dus ik hoop dat je vele leuke reacties gaat krijgen.
    Succes!
    Groetjes Joke (booster bij Buzzer)

Geef een reactie

