Skip to content

opslag

23 oktober 2007

Morgenochtend heb ik mijn 1e functioneringsgesprek bij mijn huidige baas. Voor al mijn collega’s staat deze week zo’n gesprek op de planning. Het wordt ook meteen een beoordelingsgesprek, is gezegd. En we mogen zelf met een salarisvoorstel komen.
Wat mij betreft functioneer ik wel prima, en mijn beoordeling zal ook best goed zijn. Aangezien ik op de payroll van een uitzendbureau sta, kunnen ze vrij makkelijk van me af. Maar in de afgelopen 6 maanden hebben ze me al meerdere malen laten weten dat ze mij voor de afdeling willen behouden. Dus qua salaris weet ik ook ongeveer wel wat ik waard ben en wil verdienen.
Morgen uiteraard meer…

No comments yet

Geef een reactie

