Skip to content

opslag vervolg

24 oktober 2007

Hmmm, het gesprek is niet helemaal naar m’n zin gegaan. Met mijn direct leidinggevende heb ik wel goed kunnen praten. Met de controller heb ik inhoudelijk helaas weinig kunnen bereiken. Die praat altijd meer in de trant van: “dat zal ik eens uitzoeken”, daar kom ik nog op terug”. Geen spijkers met koppen kunnen slaan, dus.
Wel is mijn functioneren goed beoordeeld. Ze zijn tevreden met me en willen me in principe behouden voor de afdeling, maar een duidelijker toekomstbeeld dan dat kon nog niet gegeven worden. Salaris was dus ook (nog) niet aan de orde, omdat ik nog steeds via het uitzendbureau werk.
Ik had graag wat meer onderwerpen aan de orde willen stellen vandaag. Dat dat niet lukt, ligt voor een groot deel aan de organisatie. Van een klein eenmanszaakje is het uitgegroeid tot een groot bedrijf met zo’n 1000 m/v personeel. Maar de directie denkt nog steeds klein en da’s afentoe wel lastig. Gelukkig ben ik niet de enige die daar moeite mee heeft. Daar heeft de hele afdeling last van, dus steunen we elkaar daarin ook.
De beoordeling was iig dik in orde en dat voelt wel goed. Want daar ging het vooral om!

No comments yet

Geef een reactie

