Skip to content

ook lekker

28 oktober 2007

Ben niet zo van die dieetproducten, maar qua chips heb ik een erg goede variant gevonden. Lays Light Balsamico chips! Jammie!!!
En terwijl ik de site opzoek om de link hier te plaatsen, zie ik dat er nog een light-smaak is, die me heel erg lekker lijkt: ribble pepper & salt. In de gewone variant vind ik peper&zout iig wel lekker. Helaas is die zo te zien alleen in België verkrijgbaar. Oh nee, da’s voor mij helemaal niet helaas, want mijn ouders wonen aan de grens… hmmm, moet eens een keer mijn boodschappenlijstje doorgeven.

No comments yet

Geef een reactie

