Skip to content

*proest*snotter*proest*

17 november 2007

Nadat ik dinsdag met veel rugpijn had gelopen, kwam donderdag een flinke verkouheid om de hoek kijken. Hoe later op de dag, hoe ellendiger ik me ging voelen. Vrijdagochtend leek het wel weer te gaan, us dan toch maar aan het werk. Maar om half 4 heb ik het opgegeven. De koorts nam toe, mijn hoofd zat vol met snot en mijn keel protesteerde bij ieder geluidje dat eruit wilde komen. Na het avondeten ben ik met een dekentje op de bank gaan liggen en heb onanks het schaatsen op tv flink liggen ronken.
Vanochtend was de situatie nog niks verbeterd. Lief ging er samen met Verel op uit om boodschappen te doen en ik heb mijn zus gevraagd om hier te komen helpen. Ik heb nog wel even beneden gezeten om de intocht van Sinterklaas te kijken. Maar na een uurtje of 2 was de energie weer op en ben ik terug naar bed gegaan om de middag slapend door te brengen.
Ik heb net een paar frietjes op en lig nu weer op de bank met een kop thee, mijn dekentje erbij en de tv aan. Echt uitzieken vind ik dat. En dat vin ik zo fijn. Lief, zus en mijn ouders geven me dit weekend echt de gelegenheid om ziek te zijn en met veel slapen en rustig aandoen beter te worden. De boel is opgeruimd, Verel is logeren en ik hoef me nergens druk om te maken.

No comments yet

Geef een reactie

