Skip to content

buzzer-log

4 december 2007

Jullie weten dat ik buzzer ben.
Deze keer heb ik de nieuwste Philips Sonicare electrische tandenbortsel op proef in huis. Ik mag er een tijdje mee poetsen om zo deze Sonicare met Flexcare te buzzen. Nou heb ik met deze buzzcampagne niet echt geluk. Eerst werd ik flink ziek. En met zware griep een nieuwe tandenbortsel uitproberen…hmmm, verre van handig. En de afgelopen week…..nee, dat hoef ik niet uit te leggen. Mijn hoofd was iig niet bij het buzzen.
Maar na zo’n 3 weken gebruiken ben ik er wel van overtuig dat het een stuk comfortabeler is dan een handtandenborstel. Zeker nu ik de Sonicare heb doorgegeven aan mijn Lief. We hebben de wen-cyclus (14 poetsbeurten die langzaam oplopen naar het echte werk) opnieuw ingesteld en dus aan hem nu de beurt om te ondervinden hoe het poetst met deze Philips tandenbortsel. Net als ik vond hij het de eerste poetsbeurten ook nogal kriebelen. Maar dat went snel. Gelukkig!
Ik denk dat ik mijn zus ook nog vraag om de Sonicare uit te proberen, want ik heb een pakje extra borsteltjes erbij gekregen om zo anderen hygienisch te laten testen.
Overigens, en dat vind ik eigenlijk wel het meest fijne aan de Sonicare, na het poetsen kun je je borsteltje in een speciale cleaningunit zetten. Met behulp van UV licht worden dan alle nog aanwezige bacteriën enzo van je borstel verwijderd en kun je de volgende poetsbeurt weer met een echt schone borstel beginnen.
Mocht er nog iemand interesse hebben in een proefpoetsbeurt… laat het me maar weten!
Wil je ook buzzen? www.buzzer.nl

No comments yet

Geef een reactie

