Skip to content

morgen…

20 december 2007

Nog even een berichtje en dan ga ik mijn bedje in. Woensdagavond namen de koorts en andere ongemakken snel toe. Met een dikke pyjama enzo in bed gelukkig goed geslapen.
Vandaag hoefde ik niet te werken, dus dat kwam goed uit. Wel vraagt Verel natuurlijk ook de nodige aandacht, maar da’s toch een stuk makkelijker dan boze mensen aan de telefoon of ingewikkelde berekeningen. Met die kleine weet ik tenminste waar ik aan toe ben. En ze kan zichzelf ook best goed bezighouden. Al is ze zelf ook wel een beetje aan het sukkelen. Vorige week heel erg verkouden geweest en nu komen er twee kiesjes door.
Ik was ’s middags samen met haar gaan slapen. Lief was met etenstijd weer thuis, dus die heeft de avondshift voor zijn rekening genomen. Zo ben ik de dag wel doorgekomen. Maar nu zo tegen de avond verdwijnt de energie al snel. Hoe zal het morgen gaan?
Nu wordt deze vrijdag voor kerst waarschijnlijk niet echt een drukke dag. Veel mensen hebben al vakantie of gaan eerder naar huis. En wijzelf hebben vanaf 15u een kerstborrel. Het zal dus wel te doen zijn om morgen te gaan werken. Sowieso is de koorts en keelpijn al wat minder. Even volhouden nog en dan een lekker lang kerstweekend om bij te komen.

No comments yet

Geef een reactie

