Skip to content

still ill

22 december 2007

Het is heel raar. Ik voel me niet echt ziek, heb ook geen koorts. Hooguit een beetje verhoging. Maar mijn keel doet wel veel pijn, slikken gaat met moeite. En mijn klieren zijn nog steeds flink opgezwolle. Na een paar nachten vroeg naar bed, lijkt slapen ook niet echt meer noodzakelijk.
Heel dubbel, dus. Ik maak me wel zorgen over mijn klachten, want ik heb geen idee wat er aan de hand is. Maar om nou te zeggen dat ik echt ziek ben…dat nou ook weer niet. Als het morgen niet beter wordt, toch maandag maar meteen even de dokter bellen. Als die tenminste niet vakantie aan het vieren is.

No comments yet

Geef een reactie

