Skip to content

plasje plegen?

9 januari 2008

In navolging van Ing schenk ik ook wat aandacht aan de actie voor meer openbare toiletten voor vrouwen. Ik ben een van die dames die op stap altijd moet zoeken naar een winkel of horecagelegenheid om naar het toilet te kunnen. Ik ben nogal een plasgeitebreier. Een kop thee, koud weer of een glas cola en ik moet alweer. Dus als er meer openbare damestoiletten zouden komen, zou ik dat erg op prijs stellen.

One Comment leave one →
  1. 11 januari 2008 20:46

    Ik heb je site weer terug gevonden :o)

Geef een reactie

