Skip to content

handtekening

29 januari 2008

Zo, nou is het echt echt. De handtekeningen zijn gezet onder mijn nieuwe arbeidscontract. Morgen nog 8 uurtjes op mijn huidige kantoor. Dan een dagje vrij. Lekker gezellig de verjaardag van mijn mama vieren. En dan vrijdag om 9u melden op mijn nieuwe werkplek. Mijn voorganger zal daar klaarstaan om me in te werken. Ik heb er zo’n zin in! Na een jaar als administratief medewerker, ga ik bij dit bedrijf weer helemaal zelf de administratie voeren.
En als ik me er helemaal thuis voel, wil ik over ene paar maanden ook weer eens wat cursussen ofzo gaan volgen. Ik heb vooral mijn zinnen gezet op het praktijkiploma loonadministratie. Het is voor deze functie niet echt nodig, maar zou wel een mooie aanvulling van mijn kennis zijn.
Het allerfijnste aan deze nieuwe baan: ik ga 16 ipv 20 uur werken. Maar qua salaris blijf ik nagenoeg hetzelfde verdienen. Heerlijk, meer tijd met Verel en minder drukte. Laat het goede leven maar beginnen! 😉

One Comment leave one →
  1. 31 januari 2008 22:37

    Gefeliciteerd (ook met je mama)

Geef een reactie

