Skip to content

buisjes

6 maart 2008

Na een bezoekje aan de huisarts vanmorgen, ben ik langs het lab geweest. Er moest bloed afgenomen worden. Vanwege algehele malaise, zeg maar, moe, buikklachten en een vale teint. Verel was met me mee en vond het allemaal machtig interessant. Ze keek geïnteresseerd toe hoe de verpleegkundige me een prikje gaf en vervolgens 5 buisjes met rood vulde. En dat hielp mij ook om rustig te blijven, want ik ben niet echt een fan van bloedprikken.
Maar goed, het zit er weer op. Over een paar dagen heeft de dokter de uitslag, dus dan weet ik meer.

One Comment leave one →
  1. 11 maart 2008 08:56

    Brr,naalden…

Geef een reactie

