Skip to content

afbouwen

10 maart 2008

Het werd weer een kort gesprekje, want de psychologe gaat alleen over mijn medicatie. En zoals we een aantal maanden geleden al hadden afgesproken, ga ik die medicatie nu afbouwen. Weer een stap vooruit. Jippie!!! Van de tabletten die ik nu nog heb, zal ik nu dagelijks een halve innemen. En dan over anderhalve maand ofzo, ga ik stoppen. Net voor mijn verjaardag ben ik dan medicatievrij. Als dat geen mooi cadeautje voor mezelf is!

One Comment leave one →
  1. 11 maart 2008 08:57

    Good for you!

Geef een reactie

