Skip to content

buzzerlog

18 maart 2008

Het is een heel leuk fenomeen: buzzen. Je krijgt de kans om producten uit te proberen, te promoten, te verbeteren. Het allerbeste aan het concept, je bepaalt zelf hoe actief je bent en het is gebaseerd op je eigen mening.
Zo heb ik laatst een tijdje de nieuwe Sonycare Flex electrische tandenbortsel van Philips uitgeprobeerd. Helaas beviel de tandenborstel me niet echt. Het is me gewoon teveel gedoe. Geef mij maar een simpele handtandenborstel in een gezellig kleurtje. Natmaken, tandpasta, poetsen en spoelen… klaar. Het enige wat op kan raken is de tandpasta. En voor een vervangend exemplaar kan je in zo ongeveer iedere supermarkt en drogisterij terecht. Easy.
Nu de campagne afgelopen is, kon je als buzzer kiezen of je de Flexcare voor een zacht prijsje wilde houden, of dat je hem terugstuurde. Ik heb voor het laatste gekozen. Met een stevig dichtgeplakte doos ben ik gisteren naar het postkantoor gegaan.
Deze buzz was dus niet echt een succes voor mij, maar zodadelijk ga ik een andere buzzcampagne doen. Er staat nog een aanbieding voor een fotoalbum online laten maken bij Albumprinter.nl. En dat komt goed uit, want de foto’s van de vakantie naar London zijn nog steeds niet ingeplakt.

No comments yet

Geef een reactie

