Skip to content

verbouwing III

1 april 2008

Oh, wat mooi! In onze woonkamer aan de straatkant zit nu een schitterend driedelig raam. Het staat echt geweldig, past goed bij de sfeer van het huis en lijkt weer veel op de authentieke ramen. We zijn er echt helemaal blij mee.
Morgen nog een nieuwe voordeur en wat afwerking en dan zit de klus erop. Zelf zal ik er niet veel van mee krijgen, want het is mijn beurt om te gaan werken. Moet ik er wel even aan denken dat ik bij thuiskomst niet meer met mijn oude sleutel binnen kan. 😉

No comments yet

Geef een reactie

