Skip to content

haartjes

19 april 2008

Het moederschap was voor mij aanleiding om maar eens te stoppen met het kleuren van mijn haar. Eerst van donkerblond om te wennen naar middenbruin om uiteindelijk op mijn natuurlijke peper-en-zout kleur uit te komen. Hmpf… Niet echt sprekend. Of eigenlijk ronduit saai en nu komen er ook in rap tempo steeds meer grijze haren bij.
Vink nie zo leuk.
En dus tijd om weer eens langs de drogist te gaan. Zeker nadat vorige week door de kapster echt alle kleur, die er nog eingszins te zien was, afgeknipt is. Dat korte pagekoppie van mij is nu echt hoogstnodig toe aan wat sprankeling. Op de badkamer staan nu twee uitgroeibehandelingen klaar. Da’s dan weer wel een voordeel van kort haar, met zo’n goedkoop setje kan ik makkelijk toe. Zeker met het idee dat ik nu wil uitvoeren. De allerkortste lokjes en de onderliggende laagjes worden roodbruin. Het bovenste laagje haren gaat middenblond worden. Hoop ik. Aan de slag dus maar.

No comments yet

Geef een reactie

