Skip to content

auwauw

8 mei 2008

Wat moet je niet doen als je vermoeid bent?
Denken dat je superwoman bent.
Maar helaas, da’s nu een kwestie van verdronken kalf en gedempte putten. 😦 Ben dinsdag van de trap gegleden. En niet zo zachtjes ook!
De wasmand op mijn heup begon te glijden en ik verloor mijn evenwicht. Was lag al snel beneden, ik greep naar de leuning. En bil voor bil butste ik van tree naar tree. Het waren er maar een paar, maar pfwaaah wat deed dat zeer.
Eerst leek het vooral een bont en blauw zitvlak te zijn, twee dagen later en ik heb nog steeds veel pijn. Waarschijnlijk toch iets van een blessure aan mijn stuitje opgelopen. Lopen is geen enkel probleem, zitten gaat redelijk, maar vervolgens weer opstaan is heel erg pijnlijk. Hopelijk met wat rust enzo gaat het over. Anders volgende week even bij de dokter langs. In the meantime… auw!

No comments yet

Geef een reactie

