Skip to content

razendgekke dialogen

15 mei 2008

I LOVE GILMORE GIRLS!!! Echt een te gekke serie en ik zou willen dat ik die in huis kon halen. Lekker in mijn eigen tijd kijken, zo lang of zo kort als ik zelf wil. Maar € 300 vind ik toch echt te veel voor een dvd-box, ook al zijn het 7 seizoenen. Dus dan maar Net5 kijken, opnemen en nog eens kijken. :)))

2 reacties leave one →
  1. 21 mei 2008 20:41

    Koop je het toch in gedeeltes? Of vraag ze voor je verjaardag. Ik persoonlijk vind het altijd wel mooi om de originele bozen van iets te hebben…

  2. planetarmad permalink
    22 mei 2008 13:34

    @ing: tsja, ik twijfel eraan of ik de box nog meer dan 1 keer zal kijken, als ik die eenmaal in huis heb. neem er maar zelden echt de tijd voor om speciaal iets op video of dv te kijken.
    in gedeeltes is misschien wel een idee, want de eerste seizoenen zijn niet zo duur meer. wel jammer dat amerikaanse dvd’s een andere regio-code hebben, want met de dollarkoers van nu kost een box daar amper 100euro.

Geef een reactie

