Skip to content

mamavrij dagje

22 mei 2008

Oh, lekker. Verel was uit logeren bij opa en oma en dus kon ik enorm lang uitslapen, mijn boek uitlezen, een beetje fröbelen en zittend in de bank, kijkend naar tv een uitgebreid stokbroodje eten. Als laatste nog even de stad in om mijn moederdagcadeau op te halen: een multisnackgrilltostienwafelijzerineenapparaat. Daarna onze kleine dame ophalen, die lekker naar de Efteling was geweest.
Zo heel afentoe is het npodig om even bij te tanken. En meestal lukt dat wel tussen de bedrijven door, maar nu was de accu echt helemaal leeg. Lief van mijn schoonouders dat ze dan in willen springen.

One Comment leave one →
  1. Michal permalink
    22 mei 2008 21:42

    Bofkont! En wat goed dat je niet bent gaan puinruimen of poetsen. Ik krijg ineens ook zin om naar het tankstation te rijden🙂

Geef een reactie

