Skip to content

ek in aantocht

3 juni 2008

Ben niet de grootste voetbalfan, maar ek’s en wk’s vind ik wel leuk. De gewone seizoenscompetitie duurt mij te lang en ik ben niet dermate stadsgebonden dat ik een favoriete club heb. Maar zo’n landentoernooi dat in een paar weken wordt afgewerkt is voor mijn concentratie nog wel te behappen.
En om een beetje met de oranjegekte mee te doen, heb ik wat oranje balonnen in huis gehaald. Mijn Omroep Brabant zwaaisjaal “BRABANT achter ORANJE” hangt boven de tv.
Twee jaar geleden werd Verel midden in het WK geboren en had ze een geweldig oranje rompertje. Dus ook dit jaar hebben we een speciaal oranje shirtje in huis gehaald. Met -wederom- dank aan Prenatal.
Ik heb via hyves ook al een ekpoule ingevuld. Niet echt optimistisch, want ik ben bang dat NL niet door de poulefase komt. Wie uiteindelijk wint? Italië misschien? Volgens mijn ingevulde poule wel, maar ja, zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van. Ik hoop natuurlijk wel op een succesvol, spannend en vooral oranje EK.

No comments yet

Geef een reactie

