Skip to content

goed reisgenootje

4 juni 2008
Heb je d’r al gezien? Mijn schattige nieuwe reisgenootje? Nonhlanhla heet ze. In afwachting van de namenlijst op de Little Traveller hyve heb ik al opgezocht wat dat betekent. Ja, sorry, maar deze miss ongeduld kon niet wachten. En als ik het goed heb, betekent haar Zulu naam iets van Moeder van Geluk; Mother of Luck. Mooi!!!

Nonhlanhla is na een lange reis vanuit Zuid-Afrika, via Steenenkamer afgelopen maandag aangekomen in Wolluk. Ik heb haar meteen vol trots op de foto gezet. Het is ook zo’n knappe meid! 😉 Ze hangt inmiddels aan mijn telefoon, gezellig samen met een paar nijntjes, en zo gaat ze overal met me naartoe. Zo is ze natuurlijk vandaag ook mee naar Den Bosch geweest. Heeft mijn Little Traveller alweer een stukje meer van de wereld gezien. Hopelijk komen we samen op heel veel mooi plekken.

Het allermooiste aan de kleine reisgenootjes: je helpt de strijd tegen hiv/aids in Zuid Afrika. Een zeer mooi initiatief. Op de Little Travellers hyves lees je er alles over.

Kijk, en dit is ze dan.

Is het geen beauty?

No comments yet

Geef een reactie

