Skip to content

het lange wachten beloond

14 juni 2008

Voor mijn verjaardag zou ik oordoppen op maat krijgen. Inmidels ben ik alweer 6 weken 34, maar vandaag kon ik ze dan eindelijk op gaan halen. Mijn gloedjenieuwe helemaal naar de maat van mijn oren gemaakte gehoorbeschermers. Ze hebben een speciaal muziekfilter van 25dB. Ben er erg blij mee.
Om ze te testen heb ik vandaag een paar keer al geoefend met het indoen en er even mee rondgelopen. Komende woensdag en donderdag kan ik ze voor het echie gaan proberen bij de concerten van Duran.

2 reacties leave one →
  1. 19 juni 2008 13:33

    Hoe en waar heb je ze besteld? En de onbescheiden vraag “wat kosten ze?”

  2. planetarmad permalink
    21 juni 2008 21:57

    @ diaan
    hoe en waar: schoonenberg in de grotestraat; daar maken ze afdrukken van je oren en sturen die op naar exinore, de makers van de oordoppen. je moet dan wel voor muziekfilters kiezen, die vlakken het geluid mooi gelijkmatig af. ikzelf heb de zwaarste van 25dB, maar je kunt volgens mij ook voor 15dB kiezen.
    kosten: € 169 of € 189 incl verzekering (voor als je ze verliest binnen 2 jaar, dan krijg je gratis een nieuw paar).

Geef een reactie

