Skip to content

jammie dat mag

16 juni 2008

Als ik de reclame zag met al die vechtende modellen dacht ik niet: “hmm lekker”. Maar met een aanbieding bij de Em-Té liet ik me vorige week toch verleiden. En eigenlijk zijn de Cracottes Luchtige Zoutjes best lekker. Ze happen iig heel goed door.
En ik als chips-vreter (als er een zak in huis is, moet ‘ie leeg) denk dan dat ik beter die kleine Cracottes-jes kan nemen. Ten eerste zijn de zakjes kleiner, dus eerder leeggegeten. Ten tweede zijn het zoutjes met minder kCaloriën dan chips. Dus het mag, zegt men. 😉

No comments yet

Geef een reactie

