Skip to content

oudjes doen het nog goed

19 juni 2008

Wohooowww!!!!! Simon en zijn maten gaan allemaal richting de 50, hijzelf is dit jaar als eerste aan de beurt. Maar als ik Duran Duran net als gisteren op het podium zie rocken, dan lijkt die grote 5 in geen geval indruk te maken. Plaats van handeling was het Koninklijk Circus in Brussel.
Een soort van vekleinde uitvoering van Carré, qua sfeer lijkend op Vredenburg (voor de verbouwing, dan, hè), een heel speciale zaal waar het bijzonder goed toeven was. Niet in de laatste plaats vanwege onze geweldige plaatsen: V4 en V5, dat was op de eerste rij boven de ingang naar de zaal en recht tegenover het podium. Wat een uitzicht! Geen lange lijven voor me, geen duwende ellebogen in mijn zij of morsende bekers bier over mijn kleren. Nee, gewoon mijn eigen comfortabele stoel. Er was wel erg weinig beenruimte, maar ach, er moet iets te wensen overblijven.
Nu ben ik lekker nog wat aan het rommelen in huis. Dochterlief wordt opgevangen door opa en oma, dus die heeft geen last van haar ietwat hyperende mama. En rond half een ga ik richting Amsterdam; naar de HMH voor Duran Duran ronde 2. JIPPIE!!!

No comments yet

Geef een reactie

