Skip to content

brabantblogt.nl

26 juni 2008

De voorwaarde voor aanmelding: je moet in Brabant wonen of er geboren zijn…..
Nou, da’s in mijn geval niet moeilijk. Ben een geboren en getogen Brabantse en er zijn maar heel erg weinig haren op m’n hoofd die er ooit over zullen nadenken om Brabant te verlaten. Ik heb een paar jaar in de Randstad gewoond, in Schiedam om precies te zijn. Voor mijn studie in Rotterdam, en hoewel het daar ook leuk is, echt thuisgevoeld heb ik me daar in die 3,5 jaar niet. Thuis was ik pas weer als ik de Moerdijkbrug over was. Vreemd fenomeen is dat eigenlijk. Dat je zo gehecht kan zijn aan je geboortegrond.
Meer blogs van Brabanders: www.brabantblogt.nl.

No comments yet

Geef een reactie

