Skip to content

wat te doen?

26 juni 2008

Wat zal ik morgen eens gaan doen? Ik wil op schoenen uit, dat iig. Maar waar? En is er nog meer dat ik wil doen? Misschien weer eens naar Ikea, want er moet een nieuwe fluitketel komen en ze hebben er vast nog wel iets dat ik kan gebruiken. (over ‘nodig’ hebben we het nu even niet)
Naar Breda dan maar… of is het toch handiger om naar Den Bosch te gaan, want dan hoef ik niet met de auto? Eindhoven kan ook nog, al ligt het winkelcentrum wel weer erg ver van de blauwgele woongigant. En hoe meer reistijd, hoe minder tijd om te winkelen.
Sjeumig, je zou bijna moe van worden van het plannen van zo’n vrije dag. Voor je het weet ben je weer toe aan een vrije dag.😉 Ach ja, ik zie het morgen wel. Eerst Verel maar eens naar haar nieuwe peutergroep brengen. En dan kijk ik wel waar mijn zin heen wil.
Als ik maar wel met nieuwe schoenen thuis kom………….😉

No comments yet

Geef een reactie

