Skip to content

pré vakantie stress

11 augustus 2008

Het zou niet nodig moeten zijn. En met Michals briljante blogje in mijn achterhoofd probeer ik me ook niet al te druk te maken. Lukt niet echt, geloof ik. Mijn lief heeft al de nodige snauw en grauw sessies doorstaan. Wat gebeurt en met me??? Het is maar twee weekjes weg, ik hoef toch niet in een monster te veranderen!?!
Met een flinke pak- en todolijst probeer ik de stress in goede banen te leiden. Rustig aan, zorgen dat wat we mee willen nemen gewassen is en donderdag een hele dag om de koffers en tassen vol te proppen. Wat maak ik me druk, we hebben nu toch een stationwagen! En we gaan naar een bungalow op een camping aan het strand. Niks geen tent die kan omwaaien of lekken ofzo. En voor Verel een enorme zandbak/zwembad voor de deur. Makkelijk toch?
Maar er zit een addertje onder het gras. Onze vakantie begint met een scheiding. Papa en mama gaan eerst drie dagen uitkuren op Lowlands, terwijl dochterlief met opa en oma in de bungalow verblijft. En Lowlands is wél klooien met een tent, je druk maken over een nat pak, modder en koude nachten. Vervelen doen we daar niet, wees gerust. Maar je niet vervelen zonder kind… pffft…hoe ga ik dat overleven?
En hoe ga ik het allemaal regelen. Want natuurlijk voel ik me weer overal verantwoordelijk voor, wil ik alles tot ver in de puntjes regelen en kan er niks aan het toeval overgelaten worden. Of toch wel… Nou ja, het is iig een poging waard. Niet teveel stressen, het concept spreekt me wel aan. Zeker als het ooit nog kan leiden tot die ‘f*cking relaxte’ vakantie.

No comments yet

Geef een reactie

