Skip to content

klussen prutsen

15 september 2008

Fijn, zo’n eigen plekje voor Verel, maar wat een werk. Niet dat ik klaag, hoor. Ik vind het hartstikke leuk om te doen. Zelf het interieurtje bedenken en bij elkaar zoeken. Verven, lekker fleurig en fel: paars en roze, aangevuld met een baan schoolbordverf. Heel gaaf behang (dat we eigenlijk al voor de babykamer hadden gekocht, maar de wanden waren er niet geschikt voor), roomwit met allerlei zwart ‘getekende’ lijstjes. Een oud schoolbureautje van opa en oma, dat een metallic groen kleurtje krijgt. En dan nog een paar coole accessoires: 1 of 2 spiegeltegels, mandjes, dozen, bakjes en haken voor al haar knutselspulletjes en andere speeltjes en verder nog wat nutteloze meisjesversiersels.
Goh, nooit gedacht dat de voorraadkast onder de trap zoveel ruimte in zich zou hebben. Toen we tegen Verel zeiden dat het haar knutselplekje zou worden, haalde ze gelijk haar stoeltje uit de kamer en zette het midden in háár kamertje.
Nu moet het plafonnetje nog een likje witte verf krijgen, lampjes ophangen en dan inrichten. Zo leuk om te doen. Ik loop altijd over van ideeën over interieur en inrichten, meubels en accessoires, maar kan er vaak weinig mee. Nu heb ik me behoorlijk uit kunnen leven. Heerlijk.

One Comment leave one →
  1. 15 september 2008 23:41

    Nou, weer tijd voor wat fijne fotootjes lijkt me! Zo ook van de customised boots. Nieuwsgierig!!!
    Lekker om zo crea bezig te zijn he? Ik ga nu echt een beetje van start met de zilverklei, incl workshops geven… Heeeeerlijk! En spannend ook… Fingers crossed!

Geef een reactie

