Skip to content

Nikè – Lenette van Dongen

20 september 2008

Vrijdagavond naar een inspeelvoorstelling gaan kijken van Lenette van Dongen. Wat vind ik haar toch een superwijf. Ik heb al diverse shows van haar in het theater mogen zien. Ben een keer met mijn moeder geweest, met Armad, met…, maar geen van allen waren ze zo enthousiast als ik. Integendeel. Nou, dan ga ik toch lekker alleen! Of zoals Lenette zegt: “Ik heb vanavond een goeie bui, en die ga ik lekker zelf opmaken.” Groot gelijk heeft ze. De voorstelling loopt als een prettig, geanimeerd gesprek. Echt een aanrader voor alle vrouwen die boven de 30 zijn en zich afvragen hoe lang het nog duurt voor ze diegene worden die ze willen zijn. Lenette van Dongen heeft nieuws voor je. Die dag komt nooit. Nee, maar er komt wel een tijd dat je dat wordt, wat je werkelijk bent. En dat is veel beter.

No comments yet

Geef een reactie

