Skip to content

wel/niet woonbeurs

29 september 2008

Tijdens de vakantie had ik mezelf weer eens op een stel woonbladen getrakteerd.
Ik koop regelmatig woon- en interieurtijdschriften en dus let ik op de aanbiedingen om abonnee te worden. Deze keer waren ze erg interessant. Niet alleen een cadeau (een accuschroefboormachine), maar ook twee kaartjes voor de woonbeurs. Kijk, daar word ik blij van. En dus vulde ik een kaartje in om voortaan 101woonideeën maandelijks te ontvangen.
Iedere dag kijk ik reikhalzend uit naar de post. Maar de woonbeurs komt dichterbij en de kaartjes zijn er nog niet. Donderdag naar de Sanoma gebeld. Nee, u moet bij TopTicketLine zijn. De meneer aan de telefoon checkte of mijn gegevens bij TopTicketLine bekend waren. Ja, en als het goed is, zijn de kaartjes naar u onderweg.
Aangezien ook de postbode vandaag geen entreekaartjes bij zich had, nog maar eens gebeld. Een TopTicket mevrouw checkte mijn gegevens. “Ik zie dat ze van een oude reservering zijn, niet voor de woonbeurs van nu. Ik ga even overleggen, want er gaat het eea niet goed tussen Sanoma en ons.” Ohjee! Ik was niet de enige die nog geen kaartjes had gehad. Blijkbaar hebben een aantal nieuwe VTWonen-abonnees ook nog geen Woonbeurskaarten ontvangen. Ze ging mijn gegevens doorgeven aan de klantenservice, die zouden de lijst met klachten dan weer doorgeven aan Sanoma. Die zouden op hun beurt dan weer spoedig contact opnemen met mij. “Hopelijk, want de Woonbeurs begint de 30ste al.”
Dusss…..
Donderdag willen we naar Amsterdam om de nieuwste woontrends te bekijken en inspiratie op te doen. We hopen id dat er dan iets geregeld is, want anders word ik heel erg niet blij!😦

No comments yet

Geef een reactie

