Skip to content

succes!

6 oktober 2008

Het sporten gaat goed! En ik let op mijn eten. Geen dieet, maar wel iets kleinere porties, minder tussendoortjes en gezonder eten. En dat begint zijn vruchten af te werpen. Vandaag ben ik bij Curves weer gewogen en gemeten. Ik ben 2 kilo kwijt, mijn vetpercentage is 2% lager en ik ben ook een flink aantal cm’s kwijt. Vooral mijn taille en heupen zijn een maatje minder geworden. Heerlijk! Ik voel me fysiek ook een stuk beter, dus mijn conditie gaat er ook op vooruit.
Ik ben echt superblij met dit succes en ik ga er dan ook nog zeker een hele tijd mee door.

2 reacties leave one →
  1. 10 oktober 2008 11:16

    Wat voor sport doe je? Ik wil ook wel 2 kilo kwijt…

  2. planetarmad permalink
    10 oktober 2008 23:06

    @ ing: check http://www.curves.nl vrouwenfitness volgens een heel simpel concept. ik vind het ideaal. niet teveel gedoe, geen dure sportclub, maar heel gewoon gewoon.

Geef een reactie

