Skip to content

alles op ’t laatst

16 oktober 2008

Tuh,tuh, het is weer eens zover. Ik ga een weekendje weg met tantes en nichtjes naar Renesse. Vrijdag uit mijn werk ga ik gelijk door. Da’s over iets meer als 24 uur. Maar, mijn tas is nog niet gepakt, er moeten nog brieven en een verjaardagskaart verstuur worden, de wasmachine draait op volle toeren en ik moet dadelijk nog naar de kapper. Jahoor, alles moet weer op het laatste moment gebeuren.
Het gekke is ook, dat ik steeds het gevoel heb gehad dat dat weekendje nog heel ver weg was. Ook toen ik vorige week de mail met verzameltijd en inpaklijstje kreeg, wilde het niet tot me doordringen dat het een week later al zou plaatsvinden. Gisteren in de auto naar huis moest ik mijn hoofd er echt toe dwingen om te accepteren dat ik over twee dagen weg zou gaan. Pfffttt, niet zo verwonderlijk dus, dat alles vandaag nog ingepakt en uitgezocht moet worden.
Maar ach, het is maar voor een paar dagen. En ik hoef alleen aan mijn eigen spullen te denken, want man- en dochterlief bijven thuis. Nu eerst boterhammen eten, naar de kapper en als Verel op bed ligt, zie ik wel weer verder.

No comments yet

Geef een reactie

