Skip to content

ladies only weekend

20 oktober 2008

Vrijdag na het werk reed ik richting Zeeland. Met een omweg vanuit Den Bosch via Tilburg en Breda richting Zierikzee, omdat er vanaf 15u flinke files ontstonden bij knooppunt Hooipolder vanwege een rnstig ongeluk. Uiteindelijk was het overal flink druk, maar ik kon wel doorrijden. Dus kwart over zes arriveerde ik op Klein Poelland in Renesse, waar mijn nichtjes mij opwachtten. De tantes waren een wandelingetje gaan doen, maar die kwamen kort daarna weer bij het huisje.
Het was zo fijn om elkaar weer te zien. Ik heb de laatste jaren veel te weinig contact met mijn familie. Afstand, werk en druk gezinsleven maken het moeilijk om zomaar even langs te gaan. Zeker nu opa en oma er niet meer zijn, zijn er nog weinig gelegenheden waar we met z’n allen bij elkaar zijn.
En juist daarom hadden we weer eens met z’n allen afgesproken. Net als vroeger, oma’s dochters met hun dochters een weekendje weg, alleen nu wel zonder oma. Niet iedeeen kon mee, maar met z’n 8en hebben we er een heel leuk weekend van gemaakt. Flink bijgekletst, lekker gegeten, uitgewaaid en veel, heel veel gelachen.
Wel jammer dat ik zondagavond alweer naar huis moest. Maar ja, Verel was thuisgebleven bij papa en die moest vanochtend gewoon naar zijn werk. Maar we hebben meteen een afspraak gemaakt om weer bij elkaar te komen voor foto’s te kijken.

One Comment leave one →
  1. Colinda permalink
    22 oktober 2008 17:59

    Heey anja!
    Helemaal gelijk! Twas echt een super weekend! Moet nog bijkomen van het lachen! de 29ste staat in de agenda en dan gaan we veel leuke fotos kijken en verel zien!!! Kan nu al niet wachten als ik melinda haar fotos zie!
    kus Colinda

Geef een reactie

