Skip to content

moederhart

27 oktober 2008

Al vanaf haar geboorte snottert Verel. De ene week wat meer dan de andere, soms met koorts erbij. In het begin werd er steeds gezegd: Zo bouwt ze weerstand op. Dat hebben al die kleintjes. Ze gaat zeker naar het kdv. Met 2 jaar zijn ze daar vanaf. Wij waren er ook niet echt ongerust over. Wel heeft ze allebei de winters van haar jonge leventje een antibiotica kuur nodig gehad. En haar tweede verjaardag is alweer een paar maanden geleden.
Dus toch maar weer eens naar de huisarts, want de verkoudheid had toch weer serieuzere vormen aangenomen. Tijd voor een doorverwijzing nar de KNO-arts, want dan zouden het toch neusde amandelen zijn. Een afspraak was snel gemaakt. Op de onderzoeksstoel, bij mij op schoot, ontdekte de KNO-arts niet alleen ontstoken neusamandelen. Ook die in Verels keel waren flink ontstoken geraakt. Ze moeten er allemaal uit.
Dat gaat woensdag gebeuren. Verel vindt het vooral interessant, dankzij het boekje van nijntje in het ziekenhuis. Voor zover ze er iets van begrijpt, natuurlijk. Maar ik, ik ben al dagen niet mezelf. Ik kan geen rust vinden, slaap slecht en ben niet te genieten. Als over twee dagen de operatie voorbij is, krijgt mijn moederhart hopelijk weer wat rust.

2 reacties leave one →
  1. 3 november 2008 17:13

    Was even een tijdje niet hier geweest, maar wat naar! Sam moet morgen naar de kinderarts omdat hij dus ook al sinds baby hoest en proest. Hij blaft echt de longen uit zijn lijf en als je met hem in de stad loopt hoor je de meest bezorgde reacties… Nu eindelijk geeist dat we er eens door een echte kinderarts naar konden laten kijken en waarschijnlijk zal die ook wel constateren dat er amandelen geknipt moeten gaan worden… Ik snap dus wat jullie meemaken en hoewel het bij ons nog niet zover is, kan ik me zo levendig voorstellen hoe het moet zijn om je kindjes weg te moeten brengen voor een heuse operatie😦 Beterschap met Verel!

  2. planetarmad permalink
    4 november 2008 20:19

    @ing: en? hoe was het bij de kinderarts? maar laat ons amandelen-verhaal je niet afschrikken. het gaat meestal gewoon goed, slechts een heel enkele keer… beterschap ermee.

Geef een reactie

