Skip to content

door het stof

15 november 2008

Ohohhhh, wat schaam ik me. Foutjes zijn menselijk, maar deze is wel erg l*llig. We zijn al een hele tijd bezig om met de vroendengroep een leuk uitje te plannen. Nu hadden we eindelijk een datum dat de meesten konden. Dus enthousiast als ik was, stuurde ik een mail rond met die datum én een idee voor het uitje. Iedereen was het ermee eens, we gaan morgen naar de Sint intocht en daarna met z’n allen wokken.
Maar van een gezin miste ik nog het akkoord. Er al verschillende keren aan gedacht, maar (zwak smoesje, kweethet) druk, hè. Na wat smsjes en het checken van m’n mail, kwam ik erachter dat ik hun mailares helemaal niet in het lijstje had gezet. STOM!!! :-((( Wat een muts ben ik. Gelijk maar gebeld om m’n excuses aan te bieden. Ze hadden inmiddels andere plannen gemaakt, maar we maken het nog wel een keer goed.

No comments yet

Geef een reactie

