Skip to content

weerzien met acteur

1 december 2008

Jaren geleden, ik woonde nog op kamers, zat ik ’s avonds laat een film op de BBC te kijken. Het was erg laat en de film was dan ook nogal heftig. Een jongen die door een verre van ideale jeugd het verkeerde pad opging. Liet zich misbruiken en werd ‘meat’. Dat was dan ook de titel van de tv-film. De hoofdrol was weggelegd voor Johnny Lee Miller, toen nog totaal onbekend. Meat heeft destijds grote indruk op me gemaakt. Het was dan ook nogal een verrassing voor me, toen diezelfde Johnny Lee Miller opdook in Trainspotting.
Hij verdween voor mij weer in de anonimiteit. Tot vandaag. Wat een bekend gezicht ineens op Net5. Even opzoeken. En ja hoor, Johnny speelt de hoofdrol in de nieuwe serie Eli Stone. Dus hier zit ik dan op de bank om een aflevering te kijken… Helaas de jongen uit Meat is niet te zien. Johnny wel, maar ik heb niet echt het idee dat de serie me aanspreekt. Volgende week nog maar eens kijken.

No comments yet

Geef een reactie

