Skip to content

shop, shop, shop

21 december 2008

Met een ‘cadeautje’ van de belastingdienst op zak ben ik vanmiddag even de stad in geweest. Hiep hoi voor de koopzondag. Ik had zaterdagochtend mezelf al op een nieuw vest getrakteerd. En Verel op een nieuw shirtje en broek. Maar ik vond dat ik nog meer nodig had. Nieuw ondergoed bijvoorbeeld, een pyjama en nieuwe schoenen. Dat laatste is meestal een verschrikking…ik en schoenenwinkels…hmmm, geen gelukkig huwelijk za’k mar zeggen. Nou, vandaag even niet. Een dikke pluim voor Scapino ja, scapino! 😉, want ik heb er én nieuwe halfhoge laarzen én nieuwe wandelschoenen gevonden. Het was gewoon in 1x raak. Ongeloveloos!!!
Verder gebanjerd door de stad. Bij de Hema een nieuwe pyjama bij elkaar gescharreld. Die hebben ze nl niet meer compleet in het assortiment, jammer. Nu moet ik twee keer, of nee, drie keer beslissen of het wel de goede pyjama is. Eerst de broek…ja, die is leuk; dan het shirt erbij…die stof voelt lekker; en dan nog eens zien of het een beetje bij elkaar past…hmmm bolletjes bij stoere strepen, nee, dan toch maar die andere broek. Nog wat underwear erbij en ook hier weer geslaagd. Ondertussen wel nog steeds aan het zoeken naar een trui. Maar het model trui van nu is dun-strak-kort of korte-mouwen-kabels of met-een-col. En ik wil een makkelijke, comfortabele, warme trui…dan nog maar een vest erbij.
Op de terugweg bij de nieuwe bonbonwinkel binnengelopen! Jammie!!! Dus met volle tassen tevreden naar huis. Dat was lang geleden. Crisis? Nou, in mijn portemonnee deze maand even niet. 🙂

No comments yet

Geef een reactie

