Skip to content

back to school

19 januari 2009

Boekhouden is leuk. Ja, echt, ik vind het leuk. Van Belastingen heb ik ook wel behoorlijk wat kaas gegeten. Alleen loonadministratie, daar blijft mijn kennis steken.
En dus ben ik vandaag begonnen aan de avondopleiding PDL: PraktijkDiploma Loonadministratie. In 15 lessen word ik klaargestoomd voor het examen in juni. Eerste les was gelijk flink aanpoten. We beginnen met arbeidsrecht, da’s nog niet zo ingewikkeld. Daarna krijgen we Loonheffing 1 en 2, dan komen loonbelasting en sociale verzekeringen aan de orde. Dat wordt veel leren, onthouden en rekenen.
Maar dat geeft niet. Een paar maanden pittig studeren en dan meteen het diploma halen. Moet kunnen. Vind ik.

No comments yet

Geef een reactie

