Skip to content

pyjamadag

24 januari 2009

Wat een schatten zijn het toch. Omdat ik met hoofdpijn wakker was geworden, mocht ik lekker in bed blijven vandaag. Veel slapen, bijkomen, beetje lezen…wat een rust. Ondertussen worden de boodschappen gedaan. Afentoe hoor ik gelach of gegil van beneden komen. Of Het was weer een echte papadag.
iets na vieren ben ik toch maar naar beneden gegaan. Een kop thee met een koek, lekker. Nog een beetje hangen op de bank, boekje voorlezen en kappertje spelen. Een lekker makkelijk diner: pannenkoeken en poffertjes uit de magnetron.
Daarna is het tijd voor lief om te gaan werken. Verel haalt de klei tevoorschijn en samen rommelen we nog wat aan. Nog een boekje lezen en dan is het tijd voor bed. Tsja, middagslaapje is er bij ingeschoten, dus ze lag er vroeg op.
Fijn om een dag bij te tanken. De hoofpijn is weg en ik ben weer aardig uitgerust.

No comments yet

Geef een reactie

