Skip to content

life goes on

26 januari 2009

Met veel moeite heb ik mezelf vanochtend naar de Curves studio gefietst. Ik had totaal geen zin om na 2 maanden eindelijk weer eens te gaan sporten. Al is het wel nodig, hoor, want ik ben echt zo stijf als een hark.
In de kleekamer kwam het ineens erg hard aan. Het is nog maar amper 7 weken geleden dat mijn papa overleed. Zo kort! En alles gaat gewoon door. Er is weer een nieuw jaar begonnen, zoals altijd is ook de griep weer in het land, werk, school, kdv…het gaat allemaal door als hiervoor.
Na even zitten en een beetje water, ben ik toch maar aan mijn workout begonnen. Was wel weer even wennen. Kan niet zeggen dat ik er opgefrist van terug kwam. Maar da’s waarschijnlijk iets teveel gevraagd nu. EEn paar keer meer en dan gaat het vast beter. Even volhouden, dus.

One Comment leave one →
  1. 30 januari 2009 09:41

    De draad oppakken is altijd moeilijk, maar hoe cliché ook, het wordt dragelijker… Het is inderdaad voor jou heel raar hoe alles en iedereen maar gewoon door kan gaan terwijl jouw leven op z’n kop gezet is. En toch is dat ook weer goed. Je móet ook verder… Sterkte en je hoeft ook niet ineens weer de oude te zijn. Alles op z’n tijd en iedereen heeft daar een eigen grote of kleine periode voor nodig. Time will tell… x

Geef een reactie

