Skip to content

uitslapen? wat is dat?

1 februari 2009

Tsja, als je op zaterdagavond er een ouwe wijven bedtijd op na houdt, dan wordt het moeilijk om op zondag te blijven liggen.
Het was 22u en we waren allebei moe. Dan gaan we toch naar bed. En dus waren we zo rond half elf in dromenland. Maarja, om 7 uur was ik wakker. Klaarwakker! Nog een half uurtje liggen piekeren en toen toch maar naar beneden. Ik wilde eigenlijk terug in bed kruipen, maar bedacht toen dat ik toch moest douchen. En dat ik in alle rust op internet nog wat kon opzoeken voor de vakantie.
Maar het is wel vroeg, hoor.

2 reacties leave one →
  1. SUUS permalink
    1 februari 2009 12:20

    Uhhh…. heb je geen volautomatische wekker dan? Ik bedoel je dochter :0. Die van ons is iedere dag klokslag 7 uur klaarwakker (kletsend en zingend).

  2. planetarmad permalink
    2 februari 2009 21:44

    @ suus; Verel is een langslaper, die is meestal pas rond 8 uur wakker. en in het weekend vermaakt ze zich dan vaak nog even alleen in haar bed, zingend, kletsen, springend. ze slaapt ook nog in een ledikant, dus zelf kan ze nog niet uit bed. anders zou ze meteen bij ons staan.

Geef een reactie

