Skip to content

gekke poes

17 februari 2009

Waar Spotje is, weet ik niet. Die ligt vast ergens lekker te soezen. Dan gaat de deurbel. En terwijl ik op kijk van de computer, zie ik een nieuwsgierig koppie om de hoek van het gordijn kijken. Ik schiet in een slappe lach om het plaatje. Dat kleine zwartwitte poezenkopje dat achter het groene gordijn vandaan komt. Ruw uit haar slaap op de warme vensterbank gehaald door het ‘ding-dong’. Echt iets voor een poes van mij: meteen nieuwsgierig opkijken om te weten wie er aan de deur staat.
Ik schrijf het op en het is al lang niet meer zo leuk… typisch gevalletje van “je had erbij moeten zijn”.

No comments yet

Geef een reactie

