Skip to content

2 gaatjes

3 maart 2009

Dat was balen.
Vorig jaar heb ik met veel moeite mijn tandartsangst de deur uit gedaan. Er moest toen ook meteen een grondige gebitsreiniging aan te pas komen om het jarenlang opgespaarde tandsteen te verwijderen. Verder was alles in orde. En verstandig als ik ben, had ik toen ook meteen een afspraak gemaakt voor de volgende controle.
Die was dus vandaag. De score: tandsteen, maar dat was te verwachten, en 2 -twee!- gaatjes. Waar komen die nu opeens vandaan?
Een jaar of vijf geen controles en niks aan de hand, nu netjes na 6mnd weer op controle en ineens 2 gaatjes. *grmbl* En om het nog rottiger te maken, ik kan er pas 14 mei voor terecht. Dat zijn een hoop weken, maanden om me er druk over te maken. Ik zet het maar snel op de kalender om het vervolgens maar weer een hele tijd te vergeten.

No comments yet

Geef een reactie

