Skip to content

zon, cultuur en pret

2 april 2009

We gaan een fijn weekend tegemoet. Morgenochtend gaan we naar het Peuterfestival in Theaters Tilburg. Hoe zal Verel het vinden om te dansen en muziek te maken met allemaal andere kindjes? De muzieklesjes vorig jaar met papa gingen goed, dus we hebben wel het idee dat ze het leuk zal vinden. En papa en mama zullen er om de beurt bij zijn.
Daarna is er vast wel een terras te vinden waar we iets kunnen eten en misschien zelfs wel van een ijsje snoepen. Even bijkomen in het zonnetje. Later naar Rotterdam om ons hotel op te zoeken. We gaan allemaal samen logeren, weet Verel.
De zaterdag staat in het teken van dieren, dieren, dieren… vooral het jonge olifantje Tonya natuurlijk… we gaan naar Blijdorp. Sinds ik er als kind naartoe werd gesleept om het baby olifantje Berhardinetje te zien, heeft deze dierentuin een speciaal plekje in mijn hart. Toen ik er jaren later mijn stage kon gaan lopen, had ik daar geen bedenktijd voor nodig. Ik kom er niet jaarlijks, maar eens in de zoveel tijd begint het weer te kriebelen. En nu mag Verel gaan meegenieten van de schitterende diergaarde.
Zondag is het marathon in Rotterdam. Denk niet dat we daar veel van gaan zien. Plannen hangen een beetje af van ieders, vooral Verels, gesteldheid. Rustig aan en op tijd naar huis, nog wat shoppen of nog een uitstapje. We zien het wel.
Maandag… uhm… dan begint de gewone (werk)week weer. Daar hebben we het nog even niet over.

No comments yet

Geef een reactie

